Halloouuu!^^

HejHejHejHejHejHejHejHej!!^^

Det har varit JULAFTON!!^^
Jag hoppas att ni har haftt en super duper bra julafton:P:P :)

Vad fick ni i julklapp dåå??^^ JAg är så nyfiken:D:D


Jag har iallafall haft en super jul:D Jag fick åtta presenter fast jag hade varit i Ullred och handlat julklappar ^^ :)
Menn idag blir det inte såå mycket att göra :) Man ska väl äta jul mat igen och 100 dagar framåt xD Nej då men det känns som om att julmaten aldrig tar slut :S ^^

Jag vill iallafall att min farmor blir frisk så att vi kan hälsa på henne också:D

Ja, men just nu sitter jag väl i sängen och mimmi tittar på TV :) Vi tittar på "kalle och chokladfabriken" Inge bra men vi har inget annat att titta på :( ^^

På måndag ska nog jag och Ida till badet om det är öppet.^^ Men det tror jag nog:D

Ja, Hej då alla kiwisar<3 // Ella^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0