Hej^^

Tjjennnaaaa!!^^

Asså jag tycker inte om att jag aldrig lägger ut någonting på bloggen :'(

Men asså jag har blivit utsatt av två FAILAR den här veckan :)


Nr 1. Ella tittar på TV när missen kommer in i rummet.
Ella: Kom missen kom..
Missen bryr sig inte och går till spegeln i mitt rum.
Ella: Vadd gör du missen??
Missen har satt sig på en pall och tittar sig i spegeln
Ella : Men missen har du börjat se dig i spegeln?? Hahaha
Sen när missen är klar går hon direkt till dörren och går ut
Ella: Det där var skumt... Men aja^^

Nästa dag hände det ingen!!:O

HAha Missen dåå:D

Nr 2. Ella & Sara är på nedervåningen i Saras hus när en propp går.
Sara: aaa.. vad hände??
Ella: vet inte:S
Saras pappa : Men nu gick den där propp jäveln igen!
Vi tre går upp till övervåningen och ser om det är mörkt där uppe..
Sara: Pappa det är mörkt här uppe också:O
Sara och ella går till saras rum där det också är mörkt..och sara försöker hitta sin mobil på en hylla..
Sara : Jaha här ligger min mobil... nu får vi ljus från mobilen!^^
Ella: Aaa..får jag se en sak?
Sara: Ok..
Ella sätter på en Justin Bieber låt...precis när låten börjar, börjar saras lampa blincka och elen kom tillbaka..
Ella : Haha..^^ Justin Bieber låten helade erat hus och gjorde att ni fick el!!!^^



Adet var tyypp dom men det var kke inte så kul men Jaja^^ :D




Lilla Missen som verkar ÄLSKA min spegel:P HAha^^

Hej då Kiwisar // Ella^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0