Hjälp!

Hej:D
Asså jag och Ida blev inte utsatta av någon fail idag!!:O
Katastrof!

Men jag har en liten men jag vet inte om den är nå rolig:)

Ella tar ut armarna ut ur ärmarna och Ida knyter ärmarna bakom ryggen.
Ella : Ida du kan väl leda mig när jag blundar? :P
Ida : JAA! (HEhe)
Ella : A men dra ner mössan på mig sen så blundar jag:D
Ida drar ner mössa och ella blundar sen så vet inte ella vad ida gör men ida dra ella till en trapp:D
Ella : Aaa! Vad gör du!!
Ida Hehehe!:D
Ida och ella glider ner för trappan och ella ramlar nästan och när dom kommit ner så skrattar dom så mycket så att dom nästan ramlar!:P

A, det var den det men jag vet inte om den var så rolig men jaja:D

Hej då Kiwis Loveee Yaaa!!:D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0