Rubrik;)

Halluu!:D
Sorry att jag inte kunnat lägga in ett DAGENS FAIL.

Men nu kommer det två!:D En STOR och en liten:P

Ella och ida pratar och ida är på väg att gå till mjölken när ida säger:
Ella om vi inte kommer på nån fail så säger vi väl att det finns små människo pepparkakor i matsalen(en liten kille som ser ut som justin bieber som hade pepparkaksdräkt) xD sen gick hon.
Ella : haha jaja.
Sara : Pepparkakor?
Ella : Ja pepparkakor.
Sara : Vadå pepparkakor?
Ella : Men jag och Ida pratar om pepparkakor bara.
Sara : Men Ida sa att den fanns pepparkakor i matsalen, och jag vill ha en pepparkakor!
Ella : Men vi mena du vet justin pepparkakan!
Sara : ÄR JUSTIN BIEBER EN PEPPARKAKA!!
Ella : Hahahah!! Nej men du vet mini justin!:D

Och nu den lilla minisen!:D

Ida och ella står och huttrar och pratar medans vi säger:
Asså varför får vi inte vara inne när det är 20 -!
Ida : Ja just det!!
sara kommer till oss och hör vad vi pratar om.

Ella : Sara visst måste vi få gå in!
Sara : Jaa!
Sara går till ett fönster som är öppet och sticker in huvudet och tittar in där 2 av våra fröknar är.
Sara till fröknarna : Hallå varför kan vi inte få gå in!!
Ella och ida skrattar ihäl sig så att dom nästan ramlar och sen går iväg för att det såg så roligt ut!:D

Aja det var mina failar idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0