Hallojjsan

Halluuu :) Va ju på Dekorativ Hästvård i morse. Där gjorde vi Knoppar & Inbakadfläta.
Inte för att min blev så bra då. Sen hoppade jag 80 cm på Hoppningen. Knappen va jätte duktig! ♥
Alla fick varsin Vit Rosett. Min ligger här bredvid mig, haha :P Efter Halloween hoppet blev det en vanlig Hopp träning. Hoppade stuts, oxrar och räcken. OCH! Jag slog mitt rekord idag på hoppning! Mitt förra rekord va 90 cm, men nu ligger dte på 1.05 - 1.10 :D Så är väligt nöjd ♥ Knappen skötte sig fint fint. I morgon jag på tipsridning med Knapen :) Tipspromenad fast med Häst. Det kommer nog inga bilder.. :( Min data sladd är konstig! så kan inte ladda in bilderna, men ska fixa det! Så bilderna kommer när dom kommer :)
Nu ska jag bara ta det LUNGT! Ses Kiwisar! ♥
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0