Halluuu ♥

Hejhej sitter och lyssnar på musik nu :) ♥ Det gillas. Dagen har varit bra, men gillar inte långa skoldagar! Haha. Sen var det hem och äta sen till stallet :) Min pålle hade visst rymt idag till ett dagis som ligger alldeles bredvid :O Haha, där är det väl rooooligare! :D så han hade gjort sönder staketet också tror jag till hagen ! :S Men han är ju bara för gullig juuu  :D Ska väl göra lite annat snart då.
Men imorgon ska jag i alla fall rida den lilla rymligen ♥ Ska rida barbacka då. Vad ska ni ah för er då? :)
BTW ! Sorry för dålig update med som sagt har inte haft så mycket tid just nu, men ska försöka förbättra mig :)
Men ses i alla fall, hare bra :P
Och vet fortfarande inte hur man laddar in bilder :O Haha är nog världens okunnigaste ... inladdare :d haha
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0