Halluuu ♥

Shulleluuu ♥ Har inte hunnit blogga innan men nu kan jag.
Sov hos Elsa och Hildah inatt. Grymt kul tjejor! Sen så blev
det lite Trissel & Trassel med om Hildah skulle va med eller
inte på Gymnastik hoppningen eller inte, men hon kom i alla
fall :) OCH VI ÄLSKADE DET! ♥ Det va så här fyra hinder på
rak då. Räcke, Oxer, Räcke, Oxer. Knappen flög över hindren ;)
Sen efter Hoppningen åkte Jag, Emil, Emils kompis ^^, Mamma & Pappa
till Östäng! Där åt vi :) Jag beställde nått med Chicken :P haha.
Jaa, och nu sitter jag här ;) Ska nog spela lite spel senare :)
Här kommer bilder!
Flummigt kanske? ;)
Vi skulle stänga en flaska men en sån där propp sak :) men den for i.
Dilldipp
Blött :(
Mums <3
Så såg väl min dag ut! :) Hade bra alla Kiwisar <3
Puss heej / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0