Hejhej!:D

Hejhej ville bara lägga in ett inlägg nu innan jag ska sovaxD
Vi (Jag, Moster, Lennart, Morfar, Sandra, frida och Mimmi) ska till en hantverks mässa i morgon ska bli JÄTTE kul brukar typp gå dit varje år vi är uppe hos våra kusiner!:P:P
 Aja men sen på fredags kvällen blir det att gå och lägga sig 9:00 för på lördag morgon(6:00):O ska vi åka hem :'(! vill INTE hem!! Aja sånt är livet!:P Aja men har väl köpt en tunika typp som jag tycker är as snygg!!(L) Sen idag har jag köpt en skjorta som typp är jätte fiin och jätte stor så jag kan nog inte ha den i skolan:(
Ja, men så har det varit men jag kanske gör ett inlägg i morgon:D
God natt alla kiwisar!<3 // Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0