Hello alla kiwisar!<3

HejHej!

Just nu sitter jag hemma hos mina kusiner i Luleå:)
Dom har ju flyttat till en lägenhet och det är en jätte mysig lägenhet!!<3 LOVE IT!(L)
Men det har ochså varit en bra resa hit till Luleå! Men jag fick ju lov att gå upp kl 5:00! -_-'
Aja sen så kom vi väl hem yill dom till slut!:O Men jag hade jätte ont i rumpan när jag gick ur bilen!:P
Men just nu så lagar väl min snälla moster lite mat:D Jag är lite hungrig för jag har bara ätit lite frukost kl 5:30 och kom till Luleå kl 15:30 så lite hungrig ska man ju vara xD

Ja men ikväll så ska väl jag, Sandra, Frida (mina kusiner) och Mimmi ha film kväll!
Aja nu ska jag äta!:D

Hej då alla kiwisar!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0