Rubrik

Hallooj!

Det var ett tag sen innan jag bloggade. Men jag har inte haft så mycket tid på sistone.
Mycket prov och förhör. Just nu sitter jag på biblan och sitter vid data :D Ska vänta
på en kompis sen ska vi gå hem till mig :) Och nu är det exakt 9 dagar kvar till Stockholm!
Wiiiii, läängtar :D Det vi ska börja med när vi är där är ju
Först kommer vi fram till Stockholm. Sen ska vi gå runt lite och titta, alltså shoppa ;)
Sen ska vi på Stocholms Horse Show! Nice. Efter det så går vi til hotellet och sover
över där en natt. Antingen så sak jag och min kompis Hilma ha ett hotell rum flr oss själva
och pappa och mamma i ett annat eller så måste vi dela :( Men det vill vi inte! Hoppas
på det bästa då ;)
Nu är det bara 10 minueter kvar :( Sen måste jag gå här ifrån, dom vill inte ha mig här
sorligt nog :'( Hahaha, nej då. Igår klippte jag och färgade håret, blev skitnöjd! Men
jag fattar fortfarande inte hur man laddar in :O Jag är nog lite blond. Hihihihi.
Sen ikväll ska jag rida på Guld tror jag. Men oj vad tiden går! Måste rusa, hare bra
alla Kiwisar! ;) Lots of Love, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0