Skytte!:D

Heeej alla läsare!!<3

I dag har jag varit i skolan och jag har bytt språkval!!<3 Till tyska!
Det är jätte roligt!

Sen åkte jag väl hem och åt. Men innan jag skulle äta så sa Morfar till mej att han hade fiksat hörlurar till min mobil!!<33(L) så efter jag hade ätit så gick jag upp till mitt rum och lysssnade på musik!:D

Men nu om en halvtimme så kommer Hedarna och hämtar mej för jag vi ska till
SKYTTE!(L)

Och i morgon ska jag nog inte göra så mycket:D men jag längtar tills på torsdag!:D Men varför jag längtar tills torsdag får ni veta på torsdag!!xD

Men vad ska ni göra i morgon då??!<3

Aja hej då mina fina KIWI läsare!!<33 // Ella



Kom en liten bild på mej när jag är upp och ner!xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0