Tjennaree!:D

Tjaaa!:)
Jag Sitter Bredvid Ida Nu Och Bloggar!:D Och Hon Irriterar Mej!!
Hon Sitter Och Värsta "Aha Aha Aha Aha Aha" Hela Tiden!!:)
Aja Men I Helgen Så Har Jag Varit Med Ida!
I Går Så Red Jag På Knappen!! Och Jag Trava!! Det var Så Jävla Roligt!!

Aja Och Sen Så Åkte Jag Hem Och Sen Till Ida!!
Och Så Var Kristoffer Där Och Samuel!!
Så Vi Titta På Skräck Film Men Den Var Tyyp Inge Bra! Men Det Var Typp Bara Jag Som Titta På Den För Dom Andra Bara PrataxD
Men Sen Så Gjorde Vi Lite Andra Saker:)
Men Vad Har Ni Alla Andra Kiwisar Gjort I Helgen??:)





Hade Bara Lust Att Läägga In Dom Här Bilderna!:)
Aja Hej Då Alla Kiwisar!!:) // Kiwisen Ella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0